version: 2.10
Tarihçe Savaşları Roma, basit oyun kurallarını kullanarak shift tabanlı bir strateji savaşıdır.
Roma'nın geçmiş savaşları multiplatform oyun stratejisi 2D'de gerçek tarihi savaşları çoğaltıyor.
Klasik Satranç Oyunu ve Geleneksel Savaş Kurulu Oyunu, Oyun Tasarımının temel felsefesi, oyuncunun gerçek tarihi bağlamında, eğlencesi ve meydan okuması, oyunun karmaşıklığını ve öğrenme zamanını koruyarak.
Reprodüksiyonlu savaşlar şunlardır:
- 508 AC Porsenna Roma'nın (Romalılar vs Etruscos)
- 390 AC ALIA Batalla (Romalılar VS Celtic)
- 280 AC Pirro Heraclea Savaşı (Romalılar vs Yunanlılar)
- 275 AC Pirro Benevento Savaşı (Romalılar VS Yunanlılar)
- 218 AC Aníbal Ticino Batalla - (Romalılar vs Carthaginian)
- 218 AC Aníbal Trebia Batalla - (Romalılar vs Carthaginian)
- 217 AC Aníbal Trasimeno Batalla - (Romanos vs Carthaginian)
- 216 AC Aníbal Cannas Battle - (Romalılar vs Carthaginians)
- 202 AC Aníbal Zama Batalla - (Romalılar vs Carthaginian)
- 58 AC César Bibracte Savaşı (Romalılar vs. Celtics)
- 58 AC César Ariovisto Mulhouse Battle (Romalılar VS Celtics)
- 57 AC César Sabis Batalla (RO
Eller VS Celtics)
- 52 AC César Gergovia Batalla (Romalılar VS Celtics)
- 52 AC César Alesia (Romalılar - Celtics) - 48 AC César Farsalia Savaşı (Romalılara Karşı Romalılar) < BR> - 9 DC Battle Teutoburg (Romalılar ve Almanlar)
Oyunun lüks versiyonu mevcut daha fazla savaşa sahip ve yeni senaryoların eklenmesi güncellenecektir.
32-bit sanatsal tarihi renk derinliği, birimlerdeki genel görüntü işaretleri ve APM-6A standardına göre askeri bkz. Strateji.
Oyunun tamamını tamamlamak için geliştiriciyi desteklemeyi unutmak için ilgi çekici ise.
Oyunun masaüstü versiyonu şu adreste bulunabilir: https://vpiro.itch.io/
Oyun Kuralları:
Tüm üniteler ölürse veya konumu başlatırsa, oyuncuyu fethetti.
Bir taraftan veya sırttan saldıran birim sıfır Defender puanları göz önüne alındığında zarar görür.
Saldırılan birim olabilir hareket ettirilmek (hareket noktaları yoktur).
Birim, yakındaki varlıklara ağır yaralanan panik hasar görmesine neden olur.
Konum evinin yakınında bulunan birim, her vardiya için 1 adet iyileşme noktası alır.
Birbirini Öldüren Birim Birim, deneyimi, saldırıyı ve puanların savunmasını arttırır, tüm yaşam noktaları iyileşir.