version: 3.0
Uygulama bilinen geometrik şekiller için bir hesap makinesi
Uygulama bilinen geometrik şekillerin bir hesap makinesi: dik dairesel silindir;
küre;
Sağ dairesel koni;
Sağ dairesel kesik koni;
Normal piramit doğru (K);
Düzenli sağ kesilmiş piramit (n);
Dikdörtgen prizması
üçgen prizma;
Sağ prizma (n);
daire;
halkası meydana getirir;
yamuk;
üçgen;
paralelkenar;
dikdörtgen;
dörtlü;
Normal Konveks çokgen (n);
Elips ve başlangıç aktivitesinin açılan listeden
boğa, geometrik şekli ve araç çubuğu düğmesi hesap seçilir -. Düzenle kutusuna "hesaplanmış"
etiketli
"hassas" ise, hesaplanan sonuçlarında 8 ondalık basamağa hassas kadar ayarlayabilirsiniz. Uygulama için uygulama (İngilizce, Bulgarca Fransızca, İspanyolca veya Almanca) Yardım ve bilginin yerini
(yaklaşık) seçilir
başlangıç menüsü faaliyetinden.
hesap hemen aynı şekilde çalışır.
düzenleme alanlarındaki her figür için veri girmek ve sadece bu hesaplamak isteyen boş kalır.
Örneğin, (herhangi bir kombinasyonda) yedi alanların üç kesik piramit hakkı için verilen rakam tanımlayan diğer verilerde, hesaplanabilir.
kendine özgü bir özelliği yoktur.
Sağ kesik piramit için belirli hacimde kenar sayısını belirlemek için gereklidir Örneğin, o zaman iki tarafın sayısına en yakın üstüne hacim değişimi bulundu