version: 0.911
Simya ile eşyalar yapın ve zindanları keşfedin
Topladığınız malzemelerle simya ile eşyalar yapın.
Bu zindandaki simyacılar garip bir şekilde spam, tencere kapakları, beyzbol topları, bozuk para cüzdanları, usturalar vb. üretiyorlar, ancak bunlar güçlü silahlar veya kalkanlar olarak kullanılmak için yeterli.
Herhangi bir RPG oyununda görünen kurtarma iksirlerini yapın ve kullanın, madeni paralar ve mücevherler yapın ve kullanın.
Simya ihtiyacınız olan her şeyi yaratabilir.
Nesneleri uygun istatistiklerle donatarak ve donatarak karanlık canavarları kolayca yenebilirsiniz. Saldırı gücü tüm canavarların sol üst köşesinde, savunma gücü ise sağ üst köşesinde gösterilir. Eşyaları donatarak ve oyuncunun istatistiklerini canavarın istatistikleriyle karşılaştırarak savaşın sonucunu tahmin edebilirsiniz. Alchemy Rumble'da ne kadar çok öğe yaratırsanız zindanı keşfetmek o kadar kolay olur.
Bir şeyler yapmak için gereken 6 tür malzeme vardır: metal, ahşap, su, et, yağ ve bitkiler. Güçlü bir piç kılıcı yapmak için elbette çok fazla metale ihtiyacınız var ve deri ayakkabılar yapıyorsanız elbette çok fazla deriye ihtiyacınız var, değil mi? Petrol plastik nesneler yapmak için kullanılır ve içecekler su ve bitki materyalleri gerektirir. Dayanıklılığı artıran bir diyet kesinlikle et malzemeleri gerektirir.
Şimdi Büyük Simya Savaşı'nın kahramanı olun ve o günlerde hayal bile edilemeyecek nesneler yaratın.
Nasıl oynanır?
* Yeraltında saklanan canavarları yenin ve malzemeleri toplayın.
* Malzemeler veya simya tarifleri almak için kayaları ve su havuzlarını kazın.
* Laboratuvar masasından toplanan malzemeleri kullanarak çeşitli nesneler yapın.
* Laboratuvar masasında, bir öğe yapmak için gereken malzeme sayısını biliyorsanız, bir öğe yapmak için doğrudan girebilirsiniz ve bir tarif kullanıyorsanız sayıyı otomatik olarak girebilirsiniz.
* Acilen bir tarife ihtiyacınız olduğunda tarif otomatını kullanabilirsiniz.
* Simya ile yapılan tüm nesnelerin kendi istatistikleri vardır ve bunlar oyuncunun istatistiklerini daha da geliştirmek için donatılabilir.
* Hazırlanan yiyecek veya içecek, benzersiz istatistiklerine göre silahların ve kalkanların etkilerinden de yararlanabilir ve hızlı bir yuvaya takılarak bir kurtarma öğesi olarak kullanılabilir. .
* Savaşta, silahın saldırı yeteneğine eşit enerji tüketir ve enerji yetersizse saldırmak yerine HP tüketir.
* Saldırıyla aynı anda canavar da saldırıya uğrayacaktır, bu nedenle dayanıklılık tüketimine dikkat edin.